آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

سیگنال ورود، فضایی برای آموزش بورس، نقد و بررسی سهام در بورس، اخبار بورسی، تحلیل و آنالیز سهام، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد. البته بدیهی است تحلیل همیشه بر پایه احتمالات صورت می پذیرد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

هدف از ترید کردن یا معامله در بورس را همان اول مشخص کنید

هدفتون از ترید چیست ؟ (تعیین هدف مشخص)

خوب شاید این مورد در اکثر کار هایی که می خواهیم انجام بدیم مهم باشه . که ترید هم جزئی از اونهاست . بعضی از افراد با هدف کسب درآمد وارد بازار می شوند و بعضی دیگر بخاطر هیجانی که در بازار هست به اون علاقه دارند وبه صورت تفریحی به اون نگاه می کنند .

برای اینکه بتونید از تریدتون لذت ببرید باید هدف خود را مشخص کنید. ولی باید در اینجا گفت که تریدر های حرفه ایهیچ گاه برای تفریح وارد بازار نمی شوند و شاید در لحظه هایی که درکنار چارت هستند و معامله مکنند اون معامله مهمترین چیز در زندگیشون هست. در هرصورت اگر می خواهید به صورت سرگرمی به این بازار نگاه کنید باید گفت دارید زمان خود را از دست میدهید چرا که تفریحات بهتری در دنیا وجود دارد.

سه نکته کلیدی و سودآور در باراز های مالی برای نوسانگیری و کوتاه مدت

عزیزانی که علاقه به نوسانگیری یا دید کوتاهمدتی دارند توجه به ۳ نکته داشته باشند :

اول اینکه سهم انتخابی #حجم_معاملات خوبی نسبت به ارزش بازار سهم داشته باشد .

دوم اینکه سهم مورد نظر #اصلاح_قیمتی مناسبی تا سطح حمایتی سهم ، انجام داده باشد .

سوم اینکه بررسی تحلیلی جامعی از سهم داشته باشیم و قبل از خرید حدسود و حدضرر سهم را شناسایی کرده و به استراتژی معاملات پایبند باشیم .

بازار همچنان سودهای عالی خود را بصورت #نوسانی و کوتاهمدتی میدهد و خواهد.

پیج ( سیگنال ورود ) پیج اینستاگرامی همین سایت است و ما همیشه سعی می کنیم اطلاعات همراه با سند گردآوری کنیم. درصورتیکه علاقمند هستید می توانید در لینک زیر آن را دنبال کنید.

لینک اینستاگرام سیگنال ورود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۸
علی اسکندرنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی