آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

سیگنال ورود، فضایی برای آموزش بورس، نقد و بررسی سهام در بورس، اخبار بورسی، تحلیل و آنالیز سهام، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد. البته بدیهی است تحلیل همیشه بر پایه احتمالات صورت می پذیرد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تحلیل روند شاخص و ریزش شاخص کل با اخبار سیاسی

فارغ از هرگونه تحلیل های تکنیکال و بنیادی روند شاخص کل در ۲۵ سال گذشته همواره قبل از انتخابات مجلس صعودی بوده و همانطور که در نمودار مشاهده می کنید شاخص در ماه های منتهی به انتخابات مجلس همواره رو به بالا بوده است و باید دید این بار در آستانه ی انتخابات #مجلس وضعیت شاخص به چه شکلی خواهد بود.

در بازار بورس هیجانی رفتارنکنیم تا در سود باشیم

این پست رو موقع شلوغی های آبان که فشار فروش سنگینی بر بازار حاکم و شاخص حوالی ۳۰۵ هزار واحد بود در کانال قرار دادم و بعد چند روز فروکشی فشار فروش شاهد رشد ۸۰ هزار واحدی شاخص در کوتاه مدت شدیم. الان هم نمی گویم قرار است شرایط بازار مشابه آن موقع باشد ولی دلیلی هم برای ایجاد فشار فروش سنگین وجود ندارد و بازار ما به دلایل بنیادی رشد کرده است.

سنگین کردن صف فروش تنها ضرر زدن به سرمایه است

یک بازار زمانی ریزش یا سقوط می کند که پول سنگین و هوشمند برای روزها و هفته های پیاپی از بازار خروج بکند و این امر یکدفه یا یهویی اتفاق نمیفتد مشابه امروز خیلی در بازار اتفاق افتاده است مانند ناآرامی های دی ۹۶ یا انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور ولی بازار همیشه نشان داده همواره هیجانات به سرعت گرفته شده و بازار روند خود را طی کرده است.

الان هم در این مدت یک ماهه علاوه بر اینکه از بازار پولی خارج نشده بلکه پول سنگین وارد شده است و این پول هنوز در جریان است بنابراین هرکس باید خودش فکر بکند که بازار چه روندی خواهد داشت.البته باز تصمیم گیرنده ی اصلی خود سهامدار است و قطعا هرکس باید به استراتژی خود پایبند باشد.

پیج ( سیگنال ورود ) پیج اینستاگرامی همین سایت است و ما همیشه سعی می کنیم اطلاعات همراه با سند گردآوری کنیم. درصورتیکه علاقمند هستید می توانید در لینک زیر آن را دنبال کنید.

لینک اینستاگرام سیگنال ورود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی