آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

سیگنال ورود، فضایی برای آموزش بورس، نقد و بررسی سهام در بورس، اخبار بورسی، تحلیل و آنالیز سهام، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد. البته بدیهی است تحلیل همیشه بر پایه احتمالات صورت می پذیرد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶ ب.ظ

فریب کانال های بورسی نخورید

همه سیگنال های بورس صحیح نیستند

پس از فروکش کردن تب دلار و سکه و طلا و همچنین ساخت و سازهای بی‌رویه مسکن، نقدینگی موجود در جامعه به سمت بازار بورس و سرمایه متمایل گشت

ورود پول به بازار سرمایه باعث رونق بی سابقه این بازار شده و از قضا عده ای هم سودهای خوبی بدست آوردند. در پی آن افرادی هم که تخصص بورسی داشتند تخت عنوان کانال های بورسی شروع به تبلیغات کردند و می کنند. و سهام مختلف بازار را برای مبتدیان تحلیل میکنند. تا اینجای کار خیلی هم خوب است.

ابازیگران سهام چه کسانی هستند

در بین این افراد کسانی هم هستند که اصطلاحا بازیگران یک سهم نام دارند. این افراد کسانی هستند که بخش قابل توجهی از سهام عرضه شده در بازار بورس را خریداری و برای آن که قیمت تعیین می کنند. برخی ازین بازیگران کانال های بورسی دارند و مردم را ترغیب به خرید این سهم و آن سهم من جمله نماد هایی که خودشان بازیگر آن هستند. این افراد زمانی که نماد مد نظرشان به مرحله اشباع خرید رسید و دیگر جایی برای رشد نداشت، و به عبارتی زمان خورج از سهم فرا رسید، شروع به تبلیغات متعصبانه برای ورود پول به سهم می کنند تا خودشان بتوانند از سهم خارج شوند. و پس از خروج، چون پول وارد شده توسط افراد خرد می‌باشد که توانایی تعیین قیمت هدارند، نماد فرو میریزد.

چه کنیم تا فریب بازیگران سهام در بورس را نخوریم

۱- اولا به حرف و تبلیغات هر کانال یا گروهی را نخورید و فقط از پیج هایی که صداقتشان ثابت شده است اطلاعات کسب کنید و حتما خودتان هم سهام را بررسی کنید.

۲- پیج ها یا کانال هایی که روی یک سهم خیلی فشار و اصرار می کنند و تبلیغات انگیزشی روی یک یا چند سهم محدود دارند ( خصوصا یک سهم ) را دنبال نکنید.

۳- معمولا پیج های که با نام دکتر فلان ، مهندس فلان. یا عناوینی که باعث تحریک می شوند اطلاعات نگیرید. مگر طرف مقابل را بشناسید.

۴- سهامی که از نظر تکنیکال یک در محدوده اشباع و مقاومت قرار دارند و عملا منطقی برای رشد در آن دیده نمی شود را به هیچ عنوان خرید نکنید.

۵- در هنگام خرید از افرادی که آگاهی کافی از بازار بورس دارند مشورت بگیرید.

پیج ( سیگنال ورود ) پیج اینستاگرامی همین سایت است و ما همیشه سعی می کنیم اطلاعات همراه با سند گردآوری کنیم. درصورتیکه علاقمند هستید می توانید در لینک زیر آن را دنبال کنید.

لینک اینستاگرام سیگنال ورود

رشد شارپ یک سهم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی