آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

سیگنال ورود، فضایی برای آموزش بورس، نقد و بررسی سهام در بورس، اخبار بورسی، تحلیل و آنالیز سهام، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد. البته بدیهی است تحلیل همیشه بر پایه احتمالات صورت می پذیرد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۹ ب.ظ

شکست رکورد عرضه اولیه در بورس

عرضه اولیه بجهرم

امروز مورخ سومین روز از فصل پاییز، سهام شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در بازار سرمایه ایران عرضه اولیه شد. تعداد ۱۴۹۲ سهم و برای برخی ۱۴۹۳ سهم به پرتفوی سهامداران انتقال یافته است. مبلغ این سهام در قیمت ۱۹۹۰ ریال می باشد.

رکورد خرید عرضه اولیه در بورس

سهام بجهرم عرضه شد همانند دیگر عرضه ها اما آنچه جالب توجه است رشد تقضا برای خرید عرضه اولیه است. چرا که یکی از بهترین راه ها برای تشخیص فعالیت کد های بورسی و علاقمندی مردم به این بازار شیرین، همین عرضه اولیه ها است. اینبار تعداد ۸۱۸ هزار نفر یا بهتره بگویم کد بورسی، تقاضای خرید داشته اند. و این یعنی تزریق پول و نقدینگی به این بازار و استمرار تمایل به سرمایه‌گذاری در این فضا است. تا کنون با هر عرضه اولیه، رکورد جابجا می گردد که جای بسی خوشحالی است.

پیج ( سیگنال ورود ) پیج اینستاگرامی همین سایت است و ما همیشه سعی می کنیم اطلاعات همراه با سند گردآوری کنیم. درصورتیکه علاقمند هستید می توانید در لینک زیر آن را دنبال کنید.

لینک اینستاگرام سیگنال ورود

نظرات  (۱)

۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۸:۰۲ حورا رضایی

خب خیلی از کاربرهای نوپا با همین عرضه‌اولیه‌ها شروع می‌کنن دیگه و به‌نظرم رشد خوب عرضه‌اولیه‌های قبلی مثل هجرت و فسازان و رنیک بی‌تأثیر نبوده، مخصوصاً فسازان.

پاسخ:
کاملا حق با شما است. سوابق خیلی مهمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی