آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

سیگنال ورود، فضایی برای آموزش بورس، نقد و بررسی سهام در بورس، اخبار بورسی، تحلیل و آنالیز سهام، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد. البته بدیهی است تحلیل همیشه بر پایه احتمالات صورت می پذیرد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آشنایی با سه نوع تحلیل بازار: تکنیکال، فاندامنتال(بنیادی)، سنتیمنتال(احساسی)

کدام تحلیل بهتر است؟ حقیقت امر این است که شما باید به هر سه مسلط باشید. تقریبا مانند یک صندلی سه پایه است. اگر یکی از پایه ها ضعیف باشد، صندلی شکسته و شما به زمین می خورید!
اگر تحلیل شما در یکی از پایه ها ضعیف باشد و یا آن را نادیده بگیرید، شانس باختن شما بسیار افزایش میابد.

نقش تحلیل تکنیکال در تاثیرات آن در آینده سهام بازار بورس


تحلیلی که با بررسی گذشته نمودار قیمت سعی در پیش بینی آینده آن دارد. پایه و اساس این تحلیل این جمله قدیمی است: "تاریخ تکرار می شود."
این تحلیل بسیار ذهنی و وابسته به اشخاص است (سلیقه ای)

 نقش تحلیل فاندامنتال (بنیادی) و  تاثیرات آن در آینده سهام بازار بورس


تحلیلی است که با بررسی نیروهای اقتصادی، اجتماعی، و سیاسی که بر عرضه و تقاضای یک دارایی اثر می گذارد به تحلیل بازار می پردازد.
همه می دانیم که این عرضه و تقاضاست که قیمت را تعیین می کند. پیش بینی جهت حرکت قیمت با شاخص عرضه و تقاضا بسیار ساده است. چیزی که این نوع تحلیل را دشوار می کند بررسی تمام فاکتورهایی است که بر عرضه و تقاضا اثرگذارند. شما باید با بررسی تمام فاکتور ها ببینید که اقتصاد کدام کشور در حال شکوفایی و کدام کشور در رکود و یا افول است. هرچقدر وضعیت اقتصادی یک کشور بهتر باشد قدرت ارز آن نیز افزایش میابد.

نقش تحلیل سنتیمنتال (احساسی) و  تاثیرات آن در آینده سهام بازار بورس


هر معامله گری عقیده خاص خود را درباره بازار دارد. "بازار صعودی است" یا "دیگر بالاتر نمیتواند برود" یا...
پرایس اکشن به صورت تئوریک باید تمام اطلاعات بازار را انعکاس دهد. متاسفانه برای معامله گران فارکس به این سادگی نیست. اینجا اهمیت تحلیل سنتیمنت مشخص می شود.
هر معامله گری بر اساس عقاید خودش حرکت بازار را تحلیل یا پیش بینی می کند. بازار تقریبا مانند شبکه های اجتماعی پر است از افرادی که با اخبار غلط سعی در جهت دهی بازار دارند.
بازار محل نمایش احساس شما، وارن بافت و دیوید مک دونالدی درباره خود است.
نظر و عقیده هر شخص، که با پوزیشن آنها مشخص می شود، سنتیمنت (جو یا فضای) کلی بازار را تعیین می کند. بدون توجه به اطلاعات واقعی بازار.
مشکل اینجاست که بازار با جو عمومی جامعه حرکت می کند و نه باور شخص خاصی( مگراینکه شما جورج سوروس باشید!). فهمیدن صعودی یا نزولی بودن بازار به شما بستگی دارد.
حال این که چطور این اطلاعات را با استراتژی خود ادغام کنید به خود شما بستگی دارد.

برای تبلیغات شغل و حرفه خود نیز می توانید این صفحه از سامانه مشاغل جاب اینفو را مطالعه فرمایید و تقریبا رایگان شغل و حرفه خود را در گوگل و فضای مجازی نشر دهید


منبع سایت: Babypips.com

پیج ( سیگنال ورود ) پیج اینستاگرامی همین سایت است و ما همیشه سعی می کنیم اطلاعات همراه با سند گردآوری کنیم. درصورتیکه علاقمند هستید می توانید در لینک زیر آن را دنبال کنید.

لینک اینستاگرام سیگنال ورود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی