آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

آموزش بورس، تحلیل بازار، سیگنال خرید سهام

سیگنال ورود ، فضایی برای آموزش بورس ، نقد و بررسی سهام در بورس ، اخبار بورسی ، تحلیل و آنالیز سهام ، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد

سیگنال ورود، فضایی برای آموزش بورس، نقد و بررسی سهام در بورس، اخبار بورسی، تحلیل و آنالیز سهام، سیگنال خرید و فروش در بورس در جهت درک بهتر بازار سرمایه برای هموطنان عزیزمان می باشد. البته بدیهی است تحلیل همیشه بر پایه احتمالات صورت می پذیرد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ب.ظ

قوانین جدید بازار پایه فرابورس ایران

قوانین بازار پایه تغییر کرد

همانطور که میدانید بازار بورس ایران شامل چند زیر مجموعه می باشد که هرکدام از آن ها اسامی و قوانین خاص خودش را دارد. یکی ازین بازار ها به نام بازار پایه فرابورس نام گذاری شده است. ( ادامه دارد....)

دلیل تغییرات قوانین سابق بازار پایه 

تا همین چند وقت پیش بازار پایه فرابورس ایران دارای قوانینی چشم نواز و در عین حال پر ریسکی بود. چراکه دامنه نوسان روزانه نماد های این بازار ۲۰ درصد بود یا به عبارتی از +۱۰ تا ۱۰- . خیلی از افراد سود های کلانی ازین بازار نسیبشان شد. و البته عده ای هم که یا بخت برگشته بودند یا تجربه ناچیزی ازین بازار داشتند، مال باختند. البته علت اصلی تنها این نبود بلکه یک سری قوانین اداری و شرایط مد نظر سازمان بورس را هم نداشتند، تا اینکه زمزمه تغییرات بنیادی در این بازار به گوش رسید تا زمانی که اعلان قطعی تغییرات و بسته شدن نماد ما انجام گشت. از فردای آن روز کلیه بازار پایه و برخی از نماد های عادی هم به تاثیر بازار پایه سرخ پوش شد. همه تقریبا صف فروش بودند و بخش قابل توجهی از ارزندگی سهام پایه  آب رفت. 

قوانین جدید بازار پایه 

به تازگی قوانین این بازار از طرف مقامات ذی صلاح سازمان بورس و فرابورس کشور اعلان شده که در تصویر زیر می توانید از آن آگاه شوید.

در اینستاگرام  می توانید از استوری ها و پست ها و اطلاعات داغ و فوری سیگنال ورود بهرمند بشوید و در معاملات بورسی حود بهترین تصمیمات را لحاظ کنید.

لطفا روی همین لینک کلیک کنید

قوانین بازار پایه فرابورس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی